Europe/Oslo Opptrening av mage-muskulaturen
Sterke magemuskler forebygger og hjelper mot ryggproblemer Hjemmetrening for vond rygg Magemusklene kan trenes kraftig med elektrisk muskelstimulator Sixpack uten slit Oppstramming av figuren med  muskelstimulator Kraftig Elektrotrim strammer opp magen! Magemusklene trenes kraftig  og strammes opp ved elektronisk muskelstimulering Magemusklene trimmes knallhardt Chrunches  av magemuskler ved mage trening er den meste effektive treningsmetode for  å få en synlig sicpack. Sixpack på magen raskere ved crunches

Opptrening av mage-muskulaturen

Fra behandlingsboken. Hvordan du får magemusklene til å trenes og arbeide mens du hviler

Magemusklene arbeider uten at du styrer det med viljen
Andre artikler :

Trening av magemuskulaturen er viktig etter fødsler og for personer som mosjonerer for lite - eller har stillesittende arbeid.

Mange lendespenninger oppstår på grunn av slappe magemuskler. Derfor er det viktig å trene opp magemuskulaturen i forbindelse med behandling av ryggspenninger.

Pulse Duration - 1 sek. /2,5 sek.(*)

Pulse Intensity – 80 Hz /40 Hz (**)



Volumkontroll –

Dreies så høyt opp at en tydelig spenning av mageregionen merkes, samtidig med at brystkassen trekkes en smule ned.

Behandlingstid

30 minutter med daglige behandlinger eller minst tre ganger i uken inntil det oppnås et tilfredsstillende resultat. Deretter behandling etter behov. Utstyr og festemetode:

Bruk 95mm gummipads og gele. Padsparene festes enkelt med elastiske belter.



Anbefalt Ekstrautstyr:

Midjebelte til festing av pads. F.eks 65mm eller45 mm pads. På padsparene 1&2 kan man gjerne benytte selvklebende slimelektroder. Vær oppmerksom på at valg av spesialutstyr er ofte avhengig av kroppsvolumet.

Midjebelte i Neoprenstoff

Du “fester beltet rundt livet og stikker elektrodeplatene under stoffet nedenfra eller ovenfra. Dermed får du en rask og lettvint måte å montere padsene på og det blir enklere og lettere å ta en behandling på mage, midje og rygg..

Du får en ekstra effekt ut av den elektroniske muskelstimuleringen da muskelene arbeider mer effektivt pga oppvarmingen fra beltet.

(*) 1 sek i 5 minutter.Deretter 2,5 sek.

(**) 80 Hz i 5 min. Deretter 40 Hz

Tips: Behandlingen er mest effektiv hvis du ligger på ryggen med bøyde ben



Slik Virker Trimform Muskelstimulator!
Slik Virker Trimform Muskelstimulator

Elektronisk muskelstimulering strammer opp magemusklene

Sitat:"Bruker apparatet mest til oppstramming av musklene på magen. Er kjempefornøyd. " .........Les mer


Elektronisk muskelstimulering. Smerter i kne, nakke og armer

Sitat: "Brukes jevnlig til oppstramming av magemuskler og smertelindring av armer,kne og nakke. Er veldig fornøyd. "

.........Les mer

Andre aktuelle saker


  • Etter noen behandlinger er musklene sterkere og strammere uten slit. Du ser raskt synlige resultater ....Les mer: